teisipäev, 26. märts 2019

Berliini viimasel nädalal

Õpperände viimasel nädalal üritasin viimast võtta Berliinist, sest koduigatsus hakkas peale tulema ning ei suutnud ära oodata, millal koju saan.

Salongis oli rahulik periood ka, seega enamjaolt oli koristamist ja klientidele jookide serveerimist, klientide peade pesemist ja kuivatamist. Meie salongi juhendaja kutsus meid vaatlema, kuidas tehakse candle cut´i, see oli päris huvitav kogemus. Pole varem näinud sellist lõikusstiili, kus tehakse väga tugev škutt juukseosale, välja turritavad juukseotsad põletatakse küünlaleegiga ära.

Neljapäeva õhtul, kui hakkasime salongist ära tulema, siis küsisime juhendajalt, et mis kell me peame reedel salongis olema. Juhendaja mõtles ja siis küsis, et äkki tahame vabat päeva, me muidugi vastasime jaatavalt, sest teised said vabad päevad salongist. Ja siis juhendaja hakkas rääkima, mis kell me peame laupäeval salongis olema, kuid ütlesime et me hakkame ära minema. Juhendaja arvas, et me veel jääme veel mõneks ajaks sinna, seega oli päris üllatunud, et me juba lähme ära. Aga saime väga soojad hüvastijätud saongi juhendajalt ja omanikult.

Reede hommikul oli meil meeting Berlinki kontoris ja korterite ülevaatus. Kontoris toimus paberimajandus ja sertifikaatidega pildi tegemine.

Reedel ja laupäeval tahtsin midagi kasulikku teha enne kui Eestisse tagasi lähen. Seega külastasin Berliini Teletorni ning sain Welt Balloon´iga ka 500 m kõrgusele õhku tõusta.

Tegin kodustele ka väikse üllatuse ja saatsin postkaardi koju sõnumiga "Theres no place like home", neile oli see ootamatu üllatus.

Laupäeval oli meil hommikul kohe kell 10 Tehnoloogiamuuseumi külastus, mis oli päris huvitav. Seal oli kaks eraldi maja, ning päris suur oli see muuseum. Teine väiksem maja oli sarnane Ahhaale. Esimeses majas olid lennukid, laevad, rongid.

Pühapäeval oli pikk koju sõit. Hommikul veidi enne 10 tuldi meile autoga järgi ja viidi lennujaama. Enam ei kartnud ega olnud närvis lennukiga lendamise pärast, kuid maandumine oli ebamugavam kui esimene kord, sest tuuli oli päris suur Tallinnas. Berliinis oli mõnus 12 kraadi sooja ja Tallinnas oli mõnusalt tuuline ja oma 5 kraadi sooja. Lõpuks Tartusse jõudsin pool kaheksa. Õnnelik olin, et lõpuks koju jõudsin.