teisipäev, 12. märts 2019

Liisa teine nädal Berliinis

Hei, olen Liisa ja õpin Tartu Kutsehariduskeskuses juuksuri erialal ning viibin Saksamaal Berliinis välispraktikal.  Praktikal viibin 18.veebruar- 24.märts ning olen salongis Salon Stage Hair Design Berlin salongis.
Loodan, et naudid lugemist ja elad ka järgmistele postitustele kaasa! ✌ 

Teine nädal:


On teine töönädal ning päevad on pikad ja väsitavad. On palju uusi kogemusi ja tegevusi.

Meie päevad salongis on teisipäevast laupäevani ja nö nädalavahetus on pühapäeval ja esmaspäeval. 

Teisipäeval sain klientide juukseid pesta, värvisin Veral ja ühel kliendil väljakasvu, sain teha kaks föönisoengut, ning aitasin paigaldada Verale teip kinnitusega juuksepikendusi.

Kolmapäeval sain eemaldada keratiin kinnitusega juuksepikendusi ning sain aidata ka paigaldada, sain klientidel juukseid pesta ning sain ka ühe föönisoengu teha. Hiljem näitas juhendaja mulle eraldi nuku peal ka veel, kuidas käivad nii teip kinnitusega kui ka keratiin kinnitusega juuksepikenduste paigaldamine. Sain ise seda kõike proovida ja esimene kord polegi kõige lihtsam, tuleb olla kiire, et keratiin ära ei jahtuks.

 Klient kellele Vera paigaldas keratiin kinnitusega juuksepikendusi.
Nukk, kellele proovisin paigaldada.

Neljapäeval pesin nelja kliendi juukseid. Tegin kolm föönisoengut ja ühe lokisoengu. Sorteerisin eelmise aasta kassatšekke raamatupidamise jaoks.
Sellel päeval oli üks rahulolematu klient kõigepealt Daisyl, siis Biancal (üks abitööline salongis) ja lõpuks siis mul. Juuksur Max kandis värvi peale ja Daisy pidi värvi maha pesema, kuid see ei sobinud kliendile, siis proovis Bianca värvi maha pesta, kuid kliendile ikka ei sobinud ja siis pidi Max ikka maha pesema. Juhendaja palus mul siis kuivatada seda sama klienti, kuid see jälle kliendile ei sobinud ja kuivatas lõpuks ise juuksed ära. Minu arvates sellele kliendile ei meeldinud see, et temaga tegeles mitu juuksurit, mitte see kes alustas. Kuid samas eelnevalt selgitas Max talle, et tal on aega vaid värvi pealekandmiseks ja see talle sobis.

Reedel pesin kolme kliendi juukseid ning tegin ühele kliendile föönisoengu. Sellel päeval oli ootamist ja vaatamist kõvasti rohkem ja siis päev kuidagi venis.

Laupäeval sain teip kinnitusega juuksepikendusi hooldada. Kõigepealt pidin ära pesema, siis eemaldama vana teibi, pikendused ära kuivatama ning uue teibi panema. Sain ka ühel kliendil väljakasvu värvida ja hiljem föönisoengu teha. 

Loomulikult iga salongipäeva juurde käib koristamine ja ka klientidele kohvi/tee/vee/vahuveini serveerimine, kuid ei hakka seda igale päevale eraldi kirjutama.

 Mulle tundub, et meie juhendaja Vera annab mulle rohkem võimalusi katsetada ja proovida kui Daisyle, kuid selleks ma ju siin olengi. Võimalik, et see on sellepärast, et näitan rohkem tahet ja uudishimu välja.   

Nädalavahetusel puhkasin ja ühel päeval käisin ka poodides shoppamas. 


Järgmise korrani! ✌

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar